Kaksplus.fi

14. marraskuuta 2016

Äidin oma päivä -kilpailu.

Niinkuin moni teistä jo tietääkin, meillä alkoi syksyllä ne niin kutsutut ruuhkavuodet.  Tai ainakin mä luulen, että nää ois nyt just niitä aikoja.
Meillä on molemmilla mun miehen kanssa vuorotyö. Me jopa ihan  tykätään meidän töistä,  ja oikeasti viihdytäänkin niissä, molemmat! Ajatella.
Ja enhän minä sitä sillä lailla, kyllä me molemmat viihdytään myös kotona meidä lasten kanssa. Toki! Mutta laskut pitää maksaa, kaupassa käydä ja autokin imee menovettä ihan kamalasti.
Me vedettiin oma aikamme läpystä vaihto meiningillä, mikä tarkoittaa sitä, että kun Jussi pääsi klo 15, auto kävi pihalla 15.30 ja mulla alkoi työt 16.00. Joo ihan toimivaa, hetken. Kunnes tajuatte että te ette ole ikinä yhdessä kotona. (Paitsi jouluna ja juhannuksena.) Toisella on arkivapaita, ja toisella viikonloppuvapaita.
Me haluttiin ihan ehdottomasti olla edes yksi päivä viikosta koko perhe yhdessä kotona. Ja yleensä me ollaankin, edes se yksi päivä. Mutta nyt kun tehdään töitä useasti samaan aikaan, saadaan me muutamana iltana viikossa olla koko jengi nelistään kotona. Ette usko miten paljon sitä arvostaa, kun on tottunut johonkin aivan muuhun.

Pojat ovat vuoropäiväkodissa, ja viihtyvät siellä todella hyvin. Itsekin  pidän poikien päiväkodista ihan hulluna. Ympäristöstä, henkilökunnasta, periaatteista ja toimintatavoista.

Mutta nää ei nyt ollu lainkaan se mun postauspointti. Vaan se, että mä osallistuin Kaksplussan Äidin oma päivä -kilpailuun. Aika jännää!
Lidl-muija raisiosta, moro!


Mukana on 12 törkeän upeaa naista, ja jokaisella aivan yhtä kaunis, oma tarinansa.

Olisi uskomattoman hienoa voittaa tälläinen once in a lifetime -kokemus.
Mielestäni sen jopa ihan ansaitsisinkin. Viimeisen kolmen vuoden aikana, mä olen huomaamattani unohtanut itseni aivan täysin. Koska lapset menevät aina ihan kaikessa edelle. Ja niinhän niiden pitääkin mennä.  Ja koska tässä nyt olla rahassakaan kylvetty, on myös lasten hankinnat ohittaneet omat tarpeet mennentullen. Mun omien hiusten juurikasvu on jäätävä, kulmia ole nypitty sitten meidän hääjuhlien ja oikeastaan ihan  koko yleishabitus on aika lailla niin kutsuttu  lidlimuija. Eikä nyt hei pahalla Lidliä kohtaan, mutta onhan se nyt jo hieman huolestuttavaa, jos nuorennaisen kaikki vaatteet, meikit ja kengät on ostettu sieltä, kauppareissun yhteydessä. Ihan vaan sen takia, että ei ole aikaa, eikä kyllä sitä pätäkkääkään.
Me päästään töistä, niin juostaan hakemaan poikia, ja vietetään niiden kanssa ihan jokainen minuutti minkä me vain pystytään. Ne ansaitsee mun jokaisen vapaa-ajan, ja sen mä myös niille annan. Aina.
Mä teen kaiken ja kaikkeni mun poikien eteen, mutta nyt mä uskalsin, mä uskalsin osallistua johonkin, joka oliskin ihan vain mua varten. Minua.
Tästä ei voita lapselle uutta ulkoiluhaalaria, ei kymmenen kerran hoplop-korttia tai joulukorttikuvauksia puoleenhintaan. Vaan äidille ihan oma päivä. Voi vaude.

"Äidin oma päivä -kisan voittaja pääsee Otavamedian studiolle meikattavaksi ja stailattavaksi sekä lehtikuvauksiin. Päivästä tehdään juttu Kaksplus-lehteen ja äiti saa kuvia muistoksi itselleen. Voittaja voi myös esittää toiveita stailaukseen, jos hän haluaa esimerkiksi kokeilla jotain uutta tyyliä. Kuvauksiin ja kuviin saa halutessaan ottaa mukaan myös lapsensa."
-Kaksplus

Joten mitä nöyrimmin pyydän, kävisitkö klikkaamassa mulle äänen, jos koet että minä voisin tälläisen hemmottelun ansaita?
Aikaa äänestää on viikko, ja äänestää voi useamman kerran.

Tässä vielä suora linkki <-- äänestykseen. Me jatketaan täällä superflunssakuumeen selättämistä, ja toivotaan parasta.



Kiitos, kaunis ja ihanaa viikonalkua.

Ida


1 kommentti:

Kiitos kommentistasi. ❤